1914-ben érkezett az USA-ba, eleinte varrásból élt, majd az ottani magyar újságokban (Magyar Bányászlap, Amerikai Figyelő, Amerikai Magyar Népszava stb.) publikált, közben Az Est-lapok amerikai tudósítója is volt és verseket, novellákat is írt. 1926-ban érkezett Hollywoodba, ahol ottani stúdiók számára forgatókönyveket bírált el. 1927-ben Kertész Mihállyal a Warner számára közösen írták a Bohémkirály / A vén komédiás (Good Time Charley) című film forgatókönyvét. Egy év múlva Korda Mária titkárnőjeként dolgozott, munkája azonban nem sok volt, így szabadidejében megírta a Tavaszi zápor forgatókönyvét, amit eladott a Universal Picturesnek, ahol ötéves szerződést kapott. 1932 őszén egy New Yorkban készülő produkció számára írt forgatókönyvet, melyet az amerikai magyarságnak készítettek magyar nyelven Thury Ilonával a főszerepben. 1935 nyarán egy amerikai magyarokból álló delegációval hazalátogatott. Tanulmányútjukon eljutottak Szegedre, Kecskemétre, Fülöp Ilona pedig külön előadást is tartott a rádióban. Később vágó lett Hollywoodban.
Magyaros stílusban, saját bútoraivel berendezett hollywoodi otthonát menedékházzá tette a magyarok számára, akik hozzá jártak tanácsért, ötletekért, bátorságért kitartásért és harapnivalóért. Putty Lia halálakor több érdekes cikket is írt a magyar lapokba.
Fejős Pál művészi szépségű 1932-es magyar filmjének, a Tavaszi zápornak forgatókönyvét írta, amit 1928-ban a Universal filmgyár is megvett és filmre akart vinni.
Forgatókönyvíró:
- Tavaszi zápor (1932)
Forrás: Magyar Hangosfilm Lexikon ♦ FamilySearch (feltételezett születési) ♦ Tolnai Világlapja, 1927/20. ♦ Az Est, 1928/60. ♦ Pesti Napló, 1928/177. ♦ Színházi Élet, 1928/32, 33. ♦ Ujság, 1931/237. ♦ Pesti Napló, 1931/283., 1932/1. ♦ Ország-Világ, 1932/5-6. ♦ Sporthírlap, 1932/86. ♦ Kecskeméti Közlöny, 1935/171, 1972. ♦ Új Szó, 1968/14.